söndag 5 april 2009

Fokusmöte imorgon

Nu är det sagt såhär efter att jag snackade med Mårten. Han skulle försöka tvinga dem att vara inomhus imorgon, samma tid 1730-1930. Han hade lite dåligt samvete att de redan ställt in två möten. Så det borde bli av denna tredje gången gillt =) Tyvärr kan jag inte själv vara med imorgon, då jag åker upp till Norrland ikväll redan. Det känns lite taskigt, men jag hoppas ni fixar det ändå. Blir förhoppningsvis flera möten framöver.

Lycka till gruppen! (han skulle ringa mig om de fick förhinder sa han, men han trodde inte det denna gången. Jag vidarebefordrar direkt isf.)

/Björn

3 kommentarer:

  1. Jag kan komma. När ska vi träffas?. Mitt nummer är 073 969 89 63.

    SvaraRadera
  2. Hej, hur gick det med fokusmötet igår? Bra hoppas jag =) Skicka gärna lite anteckningar så kan jag börja jobba inför kommande projektmöte.
    /Björn

    SvaraRadera
  3. Tjo, det gick bra =) Ska sammanställa de anteckningar jag har och lägga upp dem, blir nog om ett par timmar.

    SvaraRadera