måndag 16 mars 2009

Projektmötestider med Fredrik!

Hej gruppen!
Dags för oss att börja blogga loss lite tycker jag.
Här kan väl alla kommentera vilka tider som passar för att träffa Fredrik.
För mig passar följande tider:
Ledig de flesta torsdagar och fredagar :) Alltid ledig efter lunch torsdag fredag.
Alla dagar efter lunch funkar också, förutom måndagar då det funkar först efter kl. 15.
Jag är med andra ord ganska flexibel då jag inte har allt för mycket schemalagt.
Vi har dock vissa labbtider, men de varierar rätt mycket så jag orkar inte skriva upp alla. De kan man kanske lyckas gå runt iaf sen. Dessa labbtider är för DGI09 som både Matte och Robert läser.

Kommentera gärna så fort som möjligt så vi kan boka en tid med Fredrik sen.

/Martin

1 kommentar:

  1. Jag är ledig torsdag förmiddag alla veckor. Har labb efter lunch men det skulle kunna gå endå..
    Tisdagar efter lunch är också lediga.
    Ett par förslag iaf..

    SvaraRadera