måndag 30 mars 2009

Besök bokat!

Imorrn mellan ca 1730-1930 kommer Mårten och hans gäng klättra på klätterverket. Efter det så har vi ett möte med dom. Jag lovade att vi tar med lite fika. Det måste alltså inhandlas innan vi åker dit. Vi bör alltså vara på klätterverket senast kl 19 säger jag. Gärna tidigare, ifall dom är tidiga. Alltså, tänk på artefakter, frågor och allt möjligt inför imorrn!! Vi vill verkligen få ut nått av detta när vi väl åker dit. Blir säkert inte ett jättelångt möte, så bra effektiva frågor. Bäst vore om vi hade lite egna idéer att testa på dem, svårt kanske, men fundera gott folk =) Vi kör ett lunchmöte imorrn efter lektionen. Hoppas det funkar för alla!

Glöm heller inte att läsa opponentrapporten, vi ska ju opponera mellan 10-12 först.

Fullt ös nu, sen får vi ju lov =)

/Björn

1 kommentar:

  1. Ok, föreslår att vi ses kl. 18 vid gullmars eller slussen. Då kan vi köpa fika och sen ta bussen ut. Vi kan väl köpa kaffe på Klätterverket till dem som vill ha. Har inga problem att lägga några tjugor på fika ur egen ficka.
    Jag har sammanställt frågorna vi hittills skrivit ner i ett dokument som jag tänkte skriva ut i morgon, så kommer vi på fler frågor skriver jag dit dom i morgon. Vi kanske får bra feeedback på mötet i morgon och behöver lägga till något oxå. (Vet inte om du, Björn, sa att du skulle skriva ihop det, men du skriver tillräckligt ändå :))

    Yeah, nu "köttar" vi innan vi går på "lov"..
    Ses i morgon gruppen!
    /Martin

    SvaraRadera