söndag 29 mars 2009

Fokusmöte i veckan!

Lite info om Mårten Ellingsson och hans polare. Han sa att det gick bra att ta ett litet möte efter klättring i veckan, men dock inte Onsdag. Dom kunde nog imorrn(måndag) kväll, tisdag kväll och torsdag kväll. Jag kan helst inte på torsdag, men måste vi så måste vi. Jag skulle återkomma till honom imorgon. Jag sa att vi tar med lite fika och sådär till mötet. Vad säger gruppen? Svara snarast! skall vi åka imorgon eller tisdag? I sånna fall måste vi förbereda en massa frågor så att vi får ut något av det.

Glöm inte att skriva frågor i det föregående inlägget (jag skall även göra det).

/Björn

5 kommentarer:

  1. Hellooo!

    Jag kan inte på Tisdag kväll men Måndag skulle funka för mig. Vilken tid skulle vi träffa dem isåfall?

    P.S Mina frågor kommer upp om en liten stund =)
    /Robert

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har svårt att hinna idag, men i morgon skulle funka. Kan nog bli svårt att få med alla i gruppen, dock bra att så många av oss som möjligt är med.

    SvaraRadera
  3. Jag kan nog när alla andra kan iaf..

    SvaraRadera
  4. Trots att inte Robert kan imorgon så föreslår jag att vi kör då. Jag ringer Mårten idag och hör ungefär vilken tid de är klara. Då hinner vi förbereda oss lite också. Jag finns på skolan idag om vi vill ha möte, annars fortsätter vi med möte imorgon efter lektionen för att förbereda inför kvällen. Tänk, tänk tills imorrn nu :D

    SvaraRadera
  5. Tisdag låter bra. Hur många av Mårtens kompisar kommer? Vi borde kanske ringa våra andra kontakter också?
    Ska klippa mig i morgon vid 13.30.. Men vi kan ju köra lunchmöte och ni kan ju fortsätta om de behövs.
    Kan plocka med mig kamera i morgon oxå, så får vi bild och ljud om klattrarna tycker det är ok.
    Helt rätt föresten björn, frågorna till fokusgruppen bör starta diskussion inte ge beskrivande svar.
    Ses i morgon!
    /Martin

    SvaraRadera