onsdag 18 mars 2009

Möte

Ska vi kanske ha ett litet möte innan handledartiden på tisdag.

5 kommentarer:

  1. Det tycker jag absolut! Tycker vi ska försöka ha ett möte redan denna vecka, fredag skulle funka för mig och björn kunde då oxå, hur ser det ut för er andra?
    Som jag skrev tidigare lär vi ju iaf bestämma en dag då vi ska besöka klätterverket och hur vi ska gå tillväga och ställa för frågor när vi väl är där..
    Detta kan ju vä typiskt bra att diskutera på ett möte!
    /Martin

    SvaraRadera
  2. Hur långt möte behöver vi ha då? För vi har ju ganska lång tid för ett möte innan handledartillfället på tisdag, eftersom vi skulle träffa honom först klockan två.

    SvaraRadera
  3. Ja, men om vi kör mötet på tisdag som du föreslog. Så kan vi ses typ kl. 13 i Studio C på tisdag och snacka om hur vi ska genomföra besöket, frågor och sånt. Men tycker ni vi ska göra besöket redan på tisdagen oxå? Eller på onsdag? Alla kan väl göra lite research till på tisdag iaf tycker jag.
    /Martin

    SvaraRadera
  4. Tisdag kl 13 funkar för mig :)

    SvaraRadera
  5. Tisdag kl 13 kör vi möte, sedan åker vi till klätterverket på onsdag eftermiddag/kväll. Då kan jag och magda iaf. Ses på tisdag vänner! /Björn

    SvaraRadera